Trakteren

Als uw kind jarig is, is dat natuurlijk reden voor een feestje! Daarom vieren wij de verjaardagen van de kinderen op school en ze mogen dan ook trakteren. In de klas trakteren ze aan alle kinderen.

De kinderen krijgen van school een kaart. De leerkracht en de kinderen uit de klas schrijven hun felicitaties op de kaart.

We willen u vragen om een gezellige, liefst gezonde traktatie mee te geven. Zorg in ieder geval dat het één traktatie is. (dat is dus niet één zak met snoep). Het kan handig zijn om aan de leerkracht te vragen of er in de klas sprake is van allergieën of voedingsintolerantie. Als uw kind iets trakteert dat nog aangesneden moet worden zoals een cake of taart; wilt uw dan zelf voor een schaal, bordjes en vorkjes etc. zorgen? Wij hebben dat niet altijd op voorraad.