Welkom bij Tamarinde

De leukste peuterschool van Morgenstond!

Peuterschool Tamarinde is verbonden aan de Tamarschool; basisschool voor evangelisch onderwijs. Op de site van de Tamarschool vindt u de nieuwsbrieven die ook relevant zijn voor de peuterschool.

Peuterschool Tamarinde valt, net als de Tamarschool, onder het bestuur van Stichting School met de Bijbel.
Kinderen vanaf twee jaar en zes maanden zijn van harte welkom op Tamarinde.

Inschrijving

Vanaf 2,5 jaar is uw peuter van harte welkom. U mag uw peuter echter al eerder inschrijven. Om verzekerd te zijn van een plek op de peuterschool raden we u aan uw kind voor de eerste verjaardag in te schrijven. Het formulier kunt u opvragen bij de administratie van de Tamarschool of bij de leidinggevende van Tamarinde (Annemieke Kester). Tijdens een intakegesprek vertellen wij u over de gang van zaken op de peuterschool. De gegevens die u verstrekt over u en uw kind worden vertrouwelijk behandeld (zie ons AVG-privacy reglement). Voor informatie over het aantal dagdelen of de kosten, klik hier.

Inspectierapport

Jaarlijks wordt de peuterschool geïnspecteerd door de GGD.

Inspectierapport: Definitief inspectierapport KDV Tamarinde jaarlijks onderzoek 2023

Belangrijke en informatieve documenten

Op deze pagina vindt u alle belangrijke en informatieve documenten van Peuterschool Tamarinde en Stichting School met de Bijbel.