WeekBlad 5

16 September

Dinsdag is het Prinsjesdag. Het zal dan ook gaan over financiën. Komt er bijvoorbeeld een regeling voor de gestegen energieprijzen? En hoe komen we sowieso de winter door nu alles duur wordt? We merken dat dit sommige mensen bezighoudt. Ook op school denken we erover na. Want ook hier zullen we merken dat de energieprijzen omhoog gaan. Daarom zullen we de kachel wat lager instellen. (Als het kouder wordt, trek dan een warme trui aan).

We denken na wat wij zouden kunnen betekenen voor ouders die het moeilijk gaan krijgen, of het al moeilijk hebben. Hier worden we regelmatig voor benaderd. We denken dat we daar niet zo’n helder beeld van hebben, dus input is zeker welkom. Wat is het waar u zich zorgen om maakt?  Dan kunnen wij weer kijken wat we er mee kunnen en het bij de betreffende instanties heel concreet neerleggen. Maar we hopen dat we daarmee gezinnen wat kunnen ontzorgen. Want dat heeft weer invloed op het welbevinden van de leerlingen.

WeekBlad 5 18 – 24 sept 2022