WeekBlad 11

03 November

De komende week staat Jozef centraal. Jozef, de zoon van Jacob en Rachel. Jozef van de put die onderkoning werd in Egypte.

Dat is het verhaal. In dat verhaal lees je veel menselijks. Jacob die Jozef en Benjamin voortrekt. Jozef die gepakt wordt door zijn broers en alleen in Egypte belandde.

Dat zal veel vragen en twijfels hebben gegeven. Dus een heel herkenbaar, menselijk verhaal. Maar ook een verhaal van God die een plan heeft met Jozef en zijn familie. Dwars door alle vragen en menselijk falen heen.

Daar gaat het deze week over en daar gaat het zeker vrijdag tijdens de musical over. We hopen alle kinderen, ouders enz. daar te zien. Wat mooi om als hele school te genieten van een musical en ons te laten inspireren door dit verhaal. Welkom, vrijdag om 18.30 uur in de Bethlehemkerk, Laan van Meerdervoort 627. (Tram 3 stopt voor de kerk).

Weekblad 11 5 -11 nov 2023