Mee naar school

Op de peuterschool stimuleren we gezonde voeding. In de ochtend en middag drinken de peuters water. De leidsters schenken dit in bekers. U hoeft dus geen drinken mee te geven.

Iedere ochtend of middag geeft u een stuk fruit mee dat u in de fruitschaal legt. De leidsters maken hiervan een verse fruitsalade voor de kinderen. De fruitschaal staat bij binnenkomst naast de deur.

Naast het fruit is het handig om een setje extra kleding mee te geven voor ‘ongelukjes’. Wanneer uw peuter nog een luier draagt vragen wij u ook extra luiers en billendoekjes mee te geven.

Buitenspelen is gezond! We gaan daarom dagelijks naar buiten met de kinderen. Wilt u zorgen dat uw kind daar gepaste kleding voor draagt? Bij regenachtig weer is het wenselijk om uw peuter regenlaarsjes aan te doen naar school.