Ouderochtenden

Op woensdag- en vrijdagochtend van 8.30 tot 9.15 uur zijn er regelmatig ouderochtenden.
In de eerste schoolweken vertelt de leerkracht en/of directielid  wat de verwachtingen zijn voor het komende schooljaar.

Halverwege het jaar is er weer een ochtend per groep. Aan het einde van het schooljaar weer. Totaal zijn er dus voor iedere groep drie ouderochtenden speciaal voor een leerjaar.   De ouders van iedere groep worden uitgenodigd om te horen over de gang zaken in de klas, vaak aangevuld met een ander onderwerp (bijvoorbeeld opvoedingsvragen, seksuele vorming, voorlezen, etc.).

Een aantal ouderochtenden zijn voor alle ouders van de hele school (ook  van de peuterschool). Dan komen onderwerpen als spraakontwikkeling, hoogbegaafdheid, belonen en straffen, etc., aan de orde.

Voor de invulling van de komende ouderochtenden, kunt u de jaarkalender of de agenda op de homepagina raadplegen.

Eerste ronde ouderochtenden 2023 / 2024

• Woensdag 23 augustus: groep 8
  • Vrijdag 25 augustus: groep 2
  • Woensdag 30 augustus: groep 7
  • Vrijdag 1 september: groep 1
  • Vrijdag 8 september: groep 4
  • Woensdag 13 september: groep 5
  • Vrijdag 15 september: groep 3
  • Woensdag 20 september:groep 6

In januari en februari zijn weer ouderochtenden per groep. Wanneer de eerste ouderochtend op woensdag was, is de tweede op vrijdag en andersom (behalve in groep 5, omdat die groep op vrijdagochtend om 8.30 uur start met zwemles).

Thematische ouderochtenden voor alle ouders:

• Vrijdag 22 september: alle ouders Thema: Burgerschap
  • vrijdag 27 oktober
  • vrijdag 3 november
  • vrijdag 17 november

De tweede ronde ouderochtenden per jaargroep begint op woensdag 10 januari met een ouderochtend voor groep 7.