Paasviering

28 March

12.30 uur: Paasviering in City Life Church.

Op de kalender staat dat we op dinsdag 27 maart het Paasfeest vieren in de City Life Church. Helaas is dan de kerk niet beschikbaar vanwege voorbereidingen voor Pasen. We kunnen wel in de kerk op woensdag 28 maart. We hebben even wat geschoven en willen het nu als volgt doen:

•  De kinderen komen woensdag 28 maart gewoon naar school.
  • Aan het einde van de ochtend is er een Paaslunch op school. (hierbij kunnen we wel wat hulp van ouders gebruiken, dus zet het vast in uw agenda).
  • We lopen om 12.30 uur naar de City Life Church. Om 13.00 uur begint de Paasviering. Die duurt ongeveer een uur. Ouders en belangstellenden zijn van harte welkom om de viering mee te maken.
  • Rond 14.00 uur zijn de kinderen vrij. Donderdag (studiedag), vrijdag (Goede Vrijdag), maandag (2e Paasdag), dinsdag (studiedag) zijn de kinderen vrij. We verwachten hen dan weer op school op woensdag 4 april. Een lekker lang paasweekend dus.